* Lista – co spakować na kolonie dla dziecka?
Wychodząc na przeciw Państwa pytaniom, przygotowaliśmy najbardziej aktualne listy co spakować dziecku na kolonie.
* Czy otrzymam fakturę?
Fakturę wystawiamy po wpłaceniu całości kwoty. Dane do faktury prosimy przesłać na adres mailowy turystyka@hajdasz.pl ?
* Czy na obozy Hajdasz Travel może jechać dziecko, które nie uczestniczy w zajęciach tanecznych?
Oczywiście, że tak! Nasze obozy są dla wszystkich!
* Kiedy należy dostarczyć umowę oraz kartę i komu?
Kartę, umowę oraz regulamin dostarczamy do 3 dni od złożenia deklaracji wstępnej drogą mailową turystyka@hajdasz.pl lub poczta na adres organizatora Hajdasz Travel ul. Podbiałowa 11, 61-680 Poznań.
* W jaki sposób zapisać dziecko na obóz?
Poprzez uzupełnienie deklaracji online na naszej stronie internetowej www.hajdasztravel.pl
* Jak dzielone są grupy oraz jakiej są wielkości!
Na naszych obozach letnich i feriach zimowych dla dzieci i młodzieży, grupy dzielone są wiekowo oraz naturalnie z uwzględnieniem sugestii dotyczących ich kolegów i koleżanek.
Zgodnie z przepisami, jeżeli dzieci:
• nie skończyły 10 lat, na 1 wychowawcę może przypadać maksymalnie 15 dzieci
• skończyły 10 lat, na 1 wychowawcę może przypadać maksymalnie 20 dzieci.
Zazwyczaj jednak grupy są mniejsze co sprawia, że na naszych koloniach tematycznych bezpieczeństwo i skupienie uwagi jest jeszcze większe.
* Kim są wychowawcy?
Są to nasi pracownicy, a więc osoby, na co dzień pracujące z dziećmi, prowadzące zajęcia taneczne na terenie szkół podstawowych, a także wychowawcy, z którymi współpracujemy od wielu lat. Kadra zna najwyższe standardy opieki nad dziećmi, wymagane w naszej firmie. Nie jeżdżą z nami osoby przypadkowe. Na nasze kolonie i ferie dla dzieci i młodzieży jeździ wyłącznie wykwalifikowana kadra, co gwarantuje nie tylko tak ważne dla rodziców i opiekunów bezpieczeństwo, ale także pozwala zachować wysoki poziom edukacyjny podczas kolonii dla dzieci i młodzieży.
* Kto opiekuje się dziećmi na obozach letnich i feriach zimowych, kto wchodzi w skład naszej kadry?
Nasza kadra zawsze jest bardziej rozbudowana niż wymagają tego przepisy. Podczas wypoczynku dla dzieci i młodzieży nad bezpieczeństwem poza wychowawcami i kierownikiem czuwają: z-ca kierownika, instruktor tańca, osoba funkcyjna- odpowiedzialna za realizacje tematu, ratownik WOPR (hotele nad wodą), opieka medyczna. Są to osoby odpowiedzialne, z pasją i doświadczeniem, dla których priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci. Wszystkie osoby posiadają aktualne uprawnienia, które pozwalają im pełnić odpowiednie funkcje.
* Czy dzieci są ubezpieczone?
Tak, dzieci są ubezpieczone od NNW na kwotę 10 tyś zł. Proszę pamiętać, że również
w czasie wakacji działa polisa szkolna (jeżeli dziecko jest ubezpieczone w szkole).
* Czy obozy dla dzieci i młodzieży zgłoszone są do Kuratorium Oświaty?
Tak, wszystkie obozy zgłaszane są zgodnie z przepisami do Kuratorium Oświaty i otrzymują zgodę na organizację wypoczynku.
* Czy dziecko z obozu lub ferii zimowych może odebrać ciocia, wujek, dziadek, babcia?
Tak, jeżeli zostało to podane przez Państwa. Prosimy wtedy o uzupełnienie i nadesłanie na adres turystyka@hajdasz.pl upoważnienia do odbioru. W przeciwnym wypadku nie możemy wydać dziecka osobie, która nie została przez Państwa wskazana.
* Czy dzieci mogą wybrać same, z kim chcą być w pokoju?
Dzieci kwaterujemy zawsze wg kryterium płci, wieku oraz ich życzeń. Oczywiście, zawsze bierzemy pod uwagę prośby dotyczące zakwaterowania, które zostały podane w deklaracji wstępnej. Chcemy by uczestnicy obozów letnich i ferii zimowych dla dzieci i młodzieży czuli się komfortowo, dlatego też ważne jest dla nas dbanie nawet o najdrobniejsze detale.
* Co dziecko codziennie robi na kolonii letniej/zimowisku?
Plan dzienny ustalany jest już w trakcie trwania wypoczynku i jest uzależniony od wielu czynników np. od pogody. Wszystkie atrakcje oraz super atrakcje, które zostały wpisane w katalog zawsze są realizowane.
przykładowy plan ramowy:
8:00 pobudka + poranna toaleta
8:50 apel
9:00 śniadanie
9:45 przygotowanie do zajęć programowych
ZAJĘCIA PROGRAMOWE
13:30 obiad
14:00 15:00 cisza poobiednia
ZAJĘCIA PROGRAMOWE
18:30 19:15 kolacja
ZAJĘCIA PROGRAMOWE
21:30/22:00 cisza nocna
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź naszą galerię zdjęć!
* Dziecko ma 6/7 lat. Czy poradzi sobie na obozach, czy nie jest za małe?
Większość dzieci jadących z nami na obozy letnie bądź ferie zimowe są to 6-, 7-, 8-, 9-latkowie. Nasza kadra jest przygotowana i doskonale wie, jak opiekować się takimi dziećmi: dziewczynkom pomoże w umyciu, rozczesaniu długich włosów, poczyta bajki na dobranoc, uśpi dzieci, z pokoju wychowawca dopiero wyjdzie jak będzie pewien, że wszystkie dzieci śpią.
Dlatego na pytanie Kiedy wysłać dziecko na obóz? Odpowiadamy jednoznacznie, nasze kolonie dla dzieci od 6 lat! Nasz program jak i kadra przygotowana jest by pracować z dziećmi już od 6 roku życia. Nauczyciele mają za zadanie stworzyć tak ważny dla dziecka komfort, który pozwoli mu na łatwą integrację z rówieśnikami. Napięty program pełen zabaw i nauki powoduje, że po pierwsze nie ma czasu na nudę, po drugie na tęsknotę za rodzicami.
Proszę pamiętać, że Hajdasz Travel jest liderem wśród organizacji pierwszych obozów dla dzieci.
* Nikt nie jedzie ze szkoły/klasy dziecka, żadna koleżanka/kolega?.
Proszę się nie martwić, na obozy i ferie zimowe dla dzieci jeździ z nami bardzo dużo dzieci spoza szkółki. Takie dzieci razem kwaterujemy w pokoju. Dodatkowo nasza kadra dba o dobrą atmosferę, która sprzyja tworzeniu nowych przyjaźni i z doświadczenia wiemy, że na naszych koloniach/feriach dzieci integrują się bardzo szybko, często jadą z jedną koleżanką, a wracają z inną, a najczęściej z kilkoma?
* Dlaczego dzieciom podczas wyjazdu zabierane są komórki?
Bo zależy nam na realizacji programu opisanego w ofercie obozu. Jeżeli dzieci miałyby przy sobie komórki nie skupiłyby się na realizacji programu, nie angażowałyby się w gry i zabawy grupowe tylko czekałyby na sms lub telefon od rodziców. Również wydzwaniałyby do Państwa w każdej nawet błahej sprawie, nie angażując się w życie obozu. Są ustalone godziny, w których można kontaktować się i porozmawiać z dzieckiem, jednak zalecamy kontakt dopiero po 3 dniach. Prosimy, aby również nie zabierać na obóz tabletów czy innych urządzeń elektronicznych, gdyż na naszych obozach letnich i feriach zimowych dla dzieci i tak nie będzie czasu ich używać.
* Jak spakować dziecko?
Informacja dotycząca wyjazdu w tym wykaz rzeczy, które dziecko powinno zabrać na obóz znaleźć można w zakładce Strefa Rodzica.
* Czy dziecku ktoś pomaga podczas codziennych czynności?
Oczywiście. Do podstawowych obowiązków wychowawców należy dbanie o należytą higienę dzieci, czystość ich ubrań. Wychowawcy jedzą posiłki przy stolikach razem z dziećmi, aby pomagać dzieciom podczas posiłków. Uczestnicy obozów letnich i zimowisk cały czas pozostają pod opieką wykwalifikowanej kadry, dlatego też dzieci i młodzież nie będą musiały się o nic martwić.
* Czy ktoś pomaga dzieciom w noszeniu walizek, spakowaniu się w dniu wyjazdu?
Oczywiście mniejszym dzieciom lub tym, które sobie nie radzą pomagamy w noszeniu walizek. Naturalnie na obozach Hajdasz Travel nasza kadra pomoże w spakowaniu się w dniu wyjazdu.
* Moje dziecko bierze na stałe leki. Kto mu je będzie podawał?
Leki przekazuje się na zbiórce wychowawcy, w oryginalnym opakowaniu wraz ze sposobem podawania (informację tę podajecie Państwo także na karcie kwalifikacyjnej). Leki podczas wypoczynku, zgodnie z wytycznymi, podaje wychowawca/lekarz. Naturalnie leki nie znajdują się w pokoju dzieci, ze względów bezpieczeństwa.
* Moje dziecko ma alergię, jest na diecie np. bezglutenowej. Czy może jechać na obóz?
Każdą alergię należy zaznaczyć w karcie, opisać, na co dziecko jest uczulone. Alergie zgłaszane są do ośrodka, również wychowawca pilnuje, aby dziecko nie spożywało pokarmu, na które jest uczulone.
Większość ośrodków, do których jeździmy przyjmuje też dzieci na diecie bezglutenowej. Mając jednak na uwadze bezpieczeństwo dzieci, restrykcyjne zasady przygotowywania posiłków bezglutenowych, specjalne produkty na bazie, których są one przygotowywane zawsze przed zapisaniem dziecka kontaktujemy się z ośrodkiem, do którego chce jechać, aby ustalić czy ośrodek takie dziecko przyjmie i na jakich zasadach (nieraz dziecko musi wziąć ze sobą żywność, produkty bezglutenowe, bo są one sporo droższe)
* Ile pieniędzy dać dziecku na kolonie?
Pieniądze, na jakieś drobne wydatki typu lody, gofry, picie czy kupno pamiątki. Pieniądze można dać dziecku, który po przyjeździe do hotelu przekaże wychowawcy do depozytu. Następnie na prośbę rodziców może wydzielać dziecku codziennie określoną kwotę pieniędzy.
* Kiedy będą znane szczegóły transportu?
Szczegóły dotyczące wyjazdu na kolonie letnie bądź zimowiska dla dzieci/młodzieży będą przesłane drogą mailową na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem turnusu.
* Czy mogę odwiedzić dziecko w trakcie obozu?
Oczywiście mają Państwo do tego pełne prawo, ale my to odradzamy. Z doświadczenia wiemy także, że małe dzieci, które wyjeżdżają pierwszy raz z domu, przeważnie źle znoszą odwiedziny przypominają sobie o rodzicach, domu i tęsknota się nasila. I pomimo tego, że doskonale się czują, mają koleżanki, są uśmiechnięte jak zobaczą rodziców chcą wracać do domu. Dlatego my odwiedzanie dzieci odradzamy.
* Czy cena obozów jest ceną kompletną/całkowitą?
Cena obozu obejmuje zakwaterowanie, wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny program, opiekę kadry, instruktorów oraz opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW 10.000 zł. W przypadku obozu jeździeckiego NNW 20 000zł.
* Co w przypadku rezygnacji dziecka z wyjazdu?
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa jesteście Państwo zobowiązani do zrefundowania kosztów poniesionych przez nas na przygotowanie uczestnictwa w imprezie, które zostały poniesione i nie mogą być zwrócone.
Jeżeli dziecko zrezygnowało z powodu choroby staramy się zaproponować mu inny turnus, inne rozwiązania, aby dziecko nie straciło możliwości uczestniczenia w fantastycznych obozach/zimowiskach.
Mogą Państwo również wykupić dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. Stanowi to ok. 4% wartości obozu.
* Czy znacie ośrodek, do którego jedziecie?
Z większością ośrodków, do których jedziemy współpracujemy od lat, te, z którym zaczynamy współpracę zawsze wcześniej odwiedzamy, oglądamy, sprawdzamy tak, aby mieć pewność, że spełniają one nasze najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz spełniają nasze oczekiwania i wymagania.
* Czy znacie firmę przewozową?
Autokary, którymi jedziemy na/z obozy zawsze wcześniej są sprawdzone przez policję,
a kierowcy zbadani alkomatem. Dodatkowo Hajdasz Travel współpracuje wyłącznie z profesjonalistami gdyż rozumiemy jak ważne jest bezpieczeństwo uczestników naszych obozów letnich i ferii zimowych dla dzieci i młodzieży.
* Czy dzieci mieszkają w pokojach obok wychowawców, czy ktoś je pilnuje w nocy? Czy są bezpieczne w ciągu dnia?
Wychowawcy mają pokoje obok swoich dzieci. Mają dyżury, kładą się dopiero jak maja pewność, że wszystkie dzieci bezpiecznie śpią w łóżkach.
Wychowawca przebywa ze swoimi uczestnikami 24 h na dobę (wyjątkiem są noce, gdy śpi w sąsiednim pokoju) podczas naszych obozów nie ma pojęcia czas wolny, podczas którego uczestnicy znikają z oczu wychowawcy.
* Czy posiadamy zezwolenie na organizacje wyjazdów?
Tak, posiadamy zaświadczenie Marszałka Woj. Wielkopolskiego o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych nr 379
* Czy dzieci mają zapewnioną opiekę medyczną? Opiekę ratownika podczas kąpieli?
Podczas pobytu na obozie dzieci mają zapewnioną 24h opiekę medyczną (w zależności od ośrodka lekarz/pielęgniarka/ratownik medyczny). W nagłych przypadkach gwarantujemy niezwłoczny transport do najbliższej placówki opieki zdrowotnej.
Oczywiście, na obozach dla dzieci i młodzieży, na których przewidziana jest kąpiel w morzu lub jeziorze mamy swojego ratownika WOPR. Pilnuje on dzieci podczas kąpieli oraz zawsze przed wejściem do wody prowadzi krótkie przeszkolenie w zakresie bezpiecznej kąpieli.
* Aby uzyskać dofinansowanie potrzebuję dodatkowych zaświadczeń np. wpisie do rejestru organizatora turystyki, zgłoszenia do kuratorium
Wystawiamy takie zaświadczenia, w tej sprawie prosimy o kontakt z biurem turystyka@hajdasz.pl lub kom. 539-997-131.